Oficjalna strona Wydawnictwa Pentakl
United Kingdom

avandowie

Strona główna  »  Rasy  »  Savandowie
Savandowie

Savandowie to rasa pustynnych istot żyjących w symbiozie z piaskiem i skałami. Uwielbiają gorące i suche powietrze. Do rasy Savandów zaliczają się istoty stworzone z piasku i kamienia zwane w świecie Poszukiwaczami, jak również potężne robale mieszkające pod pustynnym piaskiem.

Savandowie nie walczą o władze, są rasą broniącą swoich terenów i swych sekretów, w szczególności jednego sekretu – Medalionu czasu. Coś, co pożądają ludzie i wampiry, coś, co chcą zniszczyć smoki bojąc się, że taka moc trafi w niepowołane ręce, coś, czego nie posiadają nawet aniołowie.

Poszukiwacze

Poszukiwacze są nadzwyczaj inteligentnymi stworzeniami, mające możliwości rozsypywania się, przemieszczania się z wiatrem i ponownego formowania swego ciała.

Piaskowce

Piaskowce zaś są dzikimi potworami słuchające tylko swych braci Poszukiwaczy. Olbrzymie, podobne do dżdżownicy stwory atakują reagując na ruch na pustyni. Poruszają się pod piaskiem, nie posiadają odnóży. Pysk wypełniony ostrymi i mocnymi zębami umożliwia kruszenie najtwardszych minerałów.

Medalion czasu

Każda śmierć olbrzymiego Piaskowca wyzwala z niego dużą energię, która skupia się w jego ciele i uwalnia się pyskiem. Jeżeli pysk jest skierowany w piasek to garstka piasku dokonuje przemiany i zmienia swoją barwę na ciemny brąz. Jeżeli energia nie poszła w piasek, ale w powietrze rozprasza się i znika, jeżeli trafia w istotę żywą (roślinę, zwierze, człowieka, itp.) natychmiast przemienia ją w piasek. Zebrany brązowy piasek w rytuale szamana Poszukiwaczy zamykany jest w szklanej klepsydrze, następnie jest ona umieszczona w medalionie. Wokół klepsydry musi znajdować się zaklęcie, zazwyczaj grawerowane na obwodzie medalionu, aktywowane podczas rytuału powoduje, że medalion nabiera właściwości spowalniania czasu wokół osoby, która go posiada do momentu przesypania się piasku. Samo posiadanie medalionu nic nie da, tylko Piaskowce mają moc aktywowania zaklęcia. Raz aktywowane działa zawsze, wystarczy przewrócić klepsydrę. Powoduje to, że spowalniają się np. ruchy przeciwnika czy lot strzały, ale ten, który posiada medalion porusza się w normalnym tempie.

Artwork

Savandowie

Metryka

Symbol:SavandowieSavandowie
Runa:Savandowie
Anioł stwórca:Uwendel
Umiejętności:Wartownik
Pierwsze uderzenie
Kolor:Brązowy
Savandowie

Lider

Petronus

Petronus jest najpotężniejszym z przywódcą Savandów, jest szamanem – twórcą medalionów czasu. Stworzony z przypadku, bez wiedzy Uwendela – anioła stwórcy, zrodzony został z piasku, skał jak również z ognia.

Petronus
» metryka lidera

Siedziba

Ral Aran

Ral Aran jest siedzibą klanu Kelin Del, którego przywódcą jest Petronus. Skały położone między pustynią, a smoczymi górami ukształtowane zostały przez ostry piasek i ogień wulkanu Carvia. Petronus postanowił zamieszkać w miejscu swych narodzin, ponieważ jest to jedyne miejsce łączące dwa światy – niedostępne piaski pustyni i zielone tereny zamieszkałe przez inne rasy. Siedziba Ral Aran ukryta jest we wnętrzu skalnych jaskiń, wyrzeźbione domostwa Poszukiwaczy są niedostępne dla innych ras. Wejście do Ral Aran znajduje się na pustyni, gdzie strzegą go wielkie bestie – Piaskowce.

Ral Aran
» więcej o świecie Ithilion

Produkty

PetronusPetronus - zestaw lidera

Zestaw lidera "Petronus" to zestaw zawierający talię Savandów opartą na piaskowym szamanie, twórcy medalionów czasu - Petronusie.

» więcej
Lot nad pustyniąLot nad pustynią - zestaw bitewny

"Lot nad pustynią" to zestaw bitewny do gry Racial Wars, w którym znajdują się dwie 55-kartowe talie ras Smoków i Savandów. Zestaw ten jest w pełni samodzielną grą.

» więcej

Specyfikacja

©2011-2012 Wydawnictwo Pentakl (Trynet.pl).
Wszystkie prawa zastrzeżone.
WYDAWNICTWO PENTAKL JEST MARKĄ FIRMY TRYNET.PL.
Materiały zawarte w serwisie są objęte prawem autorskim.
Ich kopiowanie, powielanie bądź rozprowadzanie bez zgody Wydawnictwa jest zabronione.
Kontakt z wydawnictwem
EsensjaPolterBoard TimesWydawnictwo PentaklRebel.plBoardGames FactoryTrefl